Saturday, September 17, 2011

Entry Tidak Punya Sebarang Tajuk..

Assalamualaikum..
Salam Syawal semua..
Ucapan Syawal terlalu lewat dari waktu yang sepatutnya tapi masih belum terlambat bukan. Kita kan raya sebulan?? :D

Terlalu lama tidak menghambakan diri pada penulisan entry. Kesibukan terlalu menghantui diri. Dugaan datang berlari-lari. Ya, saya hamba-Nya yang terpilih untuk dugaan ini.

Orang lain dah tak lalu nak cerita pasal raya, saya baru nak mulakan ceritera.
Cerita hari raya saya masih sama seperti hari raya tahun-tahun sebelum ini. Bezanya tahun ini saya dah dinaikkan pangkat dari 'available' kepada 'not available'.. Raya kali ini juga merupakan raya terakhir saya sedondon bersama keluarga tercinta. Tahun hadapan Insyaallah saya bakal beraya bersama suami :) Doakan yang terbaik untuk kami sekeluarga ya.

*Ini entry tidak bergambar.

0 comments:

Post a Comment

 

A WOMEN'S DIARY Template by Ipietoon Cute Blog Design