Monday, January 30, 2012

Kadangkala Penulisan Harus Berehat Seketika.

Assalamuaikum..
Sudah 22 hari sepi dari dunia penulisan. Bukan lari bersembunyi, sekadar muhasabahkan diri dan menghabiskan masa bersama keluarga dengan cara yang berkualiti. Dunia penulisan terpaksa 'direhatkan' buat sementara waktu. Apakah ada yang ternanti-nanti hasil karya penulisanku yang tidak seberapa ini? Ahhh. Entah siapa-siapa diri ini.
Dalam tempoh 22 hari lalu, kebanyakkan waktu dihabiskan dengan berfikir dimana kekurangan diri dan mencari sekiranya lembaran peribadi carik dimana-mana dan perlu ditampal dengan lembaran yang berbaur lebih positif. Saya juga mengambil kesempatan bercuti ke tempat kegemaran ayah bonda - Cameron Highlands yang sudah hilang kesejukkan dek kerana pesatnya pembangunan. Turutkan sahaja kemahuan ayah bonda yang inginkan percutian berkualiti kami sekeluarga.
Memenuhi jemputan kenduri-kendara sanak saudara. Welcome to the family Sis Adura! Selamat Pengantin Baru Sis Adura dan Kapten Farid.. Semoga berbahagia hendaknya..

Isnin minggu lalu juga mencatatkan memori duka kepada keluarga Datin Zaiton (besan nenda) yang telah dijemput pulang menghadap Maha Pencipta, juga keluarga arwahyarham Zainol Abidin (saudara sebelah ayah, saya gelar Tok Cik Bidin) yang juga telah kembali kepada-Nya. 

Al-Fatihah. 


0 comments:

Post a Comment

 

A WOMEN'S DIARY Template by Ipietoon Cute Blog Design