Tuesday, November 29, 2011

Adik Dah Konvo, Kakaknya Bila Lagi?

Assalamualaikum..
Alkisahnya, sedang saya bergelut dengan final segala bagai, mak, ayah, dan adik dengan penuh suka sukinya boleh pi melancong ke Ganu Kite.. Hadoiiii... Bikin panas betul.. Penuh kejelesan melanda sanubari ini.. Mereka pergi tanpa saya. Saja ber'touching' lebih. hehe Sebab musabab utamanya depa ni adalah kerana nak meraikan adik saya sempena Majlis Konvokesyen Institut Teknologi Petroleum Petronas (INSTEP).
Tambah-tambah panas hati bila ada ja orang akan ulang-ulang tanya soalan klise :

"Adik dah konvo. Kakaknya kenapa tak konvo-konvo lagi?"

Aduhaiii...
Sabar ye makcik-makcik, pakcik-pakcik sekalian. Nanti kakaknya dah konvo, satu Malaya akan tahu!
Tengok ni ha, mereka ambik kesempatan di atas ketiadaan saya. Siap melukis kat pantai segala.
Waaaa nak nangis ja rasa bila tengok gambar penyu ni..
Tapi mereka tetap tidak melupakan saya. Nama saya diukir besar-besaran dan Pantai Batu Rakit jadi saksinya. Sungguh terharu :'(

Adik pun selamat berkonvo dengan jayanya. Tahniah buat adikku.. Selamat maju jaya. Semoga kejayaan terus mengiringimu..
~Ayah & Adik~
~Mak & Adik~
~Adik & Ikhwan : Si Pelajar Cemerlang~
~Tahniah buat anda semua~
~Mak, Adik & Ayah~


0 comments:

Post a Comment

 

A WOMEN'S DIARY Template by Ipietoon Cute Blog Design