Wednesday, May 4, 2011

Menjelang Majlis Itu..

Tengah dok gigih siapkan report praktikal, tiba-tiba ja dok terbayang beraneka jenis hantaran.
Berwarna-warni. Tergaru-garu pipi.. Gelisah + Nervous !
Idea nak mengarang report pun terbang malas nak kembali ke otak.
Tangan dan mata mula tergedik-gedik melompat-lompat dari satu web ke satu web,
satu belog ke satu belog.
Sungguh haru-biru!!
Tujuannya cuma 1 - mencari inspirasi.
Hadoiii...
Aku tak dilahirkan dengan bakat menggubah..
Suruh aku naik pentas, bercakap, bersyarah, berpidato, anytime aku sanggup..
Tapi part nak menggubah barang-barang hantaran ni yang paling aku lemah..
Memandangkan majlis rasmi nak menjelma sedikit waktu lagi, aku cuba melembutkan tangan aku yang keras ni menjadi lembut. Cuba nak keluar dari belenggu 'kerastangan' menjadi 'kraftangan'..
Sebagai langkah pertama, aku search belog ni http://zuescollections.blogspot.com/.
So far banyak tersangat-sangat contoh gubahan dalam ni..
Cantik tak payah cakap la.. Marvelous !
Lepas tu aku terjumpa web ni http://hantarankahwin.com , khusus yang nak buat hantaran.


Kakak kat opis aku dengan rela hati pula hadiahkan aku dua naskah majalah pengantin.
Thanks Kak Nira..


Tolong sumbangkan aku idea!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

A WOMEN'S DIARY Template by Ipietoon Cute Blog Design